نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار سفالی و فلزی بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
  • آواز ایرانی طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 89-101]

ا

  • اشتراک اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • الگوهای تحریر طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 89-101]
  • اندیشۀ سیاسی سینمای ایرانی به‌مثابه محمل اندیشه‌ورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 51-68]
  • اینک آخرالزمان بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
  • این‌همانی تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]

ب

  • بداهه‌پردازی پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 69-88]

پ

  • پدیدارشناسی تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 69-88]
  • پسا استعماری تحلیل انگاره‌های پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]
  • پی‌رنگ تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 5-20]

ت

  • تئاتر باز اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • تزیینات آوازی طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 89-101]

ج

  • جامعه اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • جامعه شناسی هنر چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 35-50]

ح

  • حس مکان تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
  • حسن کسایی شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]

خ

  • خشت و آینه سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
  • خشونت بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]

د

  • درام مدرن نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 21-34]

ر

  • رؤیای آمریکایی نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 21-34]
  • راننده تاکسی بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
  • ردیف آوازی طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 89-101]

ژ

  • ژانر سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]

س

  • ساختار تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 5-20]
  • ساختار سینمایی بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]
  • ساز عود بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
  • سم شپارد نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 21-34]
  • سیاوش در تخت جمشید سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
  • سینما چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 35-50]
  • سینما سینمای ایرانی به‌مثابه محمل اندیشه‌ورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 51-68]
  • سینمای کیارستمی تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
  • سینمای هنری سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]

ش

  • شهرتهران چگونگی بازتاب شهر تهران در آثار سینمایی قبل از انقلاب اسلامی از منظر جامعه شناسی هنر [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 35-50]
  • شهریار تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • شیوۀ نوازندگی کسایی شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]

ط

  • طبیعت بی جان سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
  • طرح و نقش بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
  • طغیان سینمای ایرانی به‌مثابه محمل اندیشه‌ورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 51-68]

ع

  • عناصر آواز ایرانی طبقه‌بندی الگوهای تحریر در ردیف آواز ایرانی بر اساس نمونه‌های اجرایی محمدرضا شجریان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 89-101]

غ

  • غرب حقیقی نمایشنامۀ غرب حقیقی و نسبت آن با گفتمان رؤیای آمریکایی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 21-34]

ف

  • فُرتینبراس تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • فرم نمایشی تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 5-20]

ک

  • کبوتری ناگهان تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 5-20]
  • کریستین نوربرگ شولتز تحلیل و بررسی فضاهای مورد استفاده در سینمای کیارستمی ازمنظر روح مکان بر اساس رویکرد پدیدارشناسی کریستین نوربرگ شولتز (نمونۀ موردی: سه‌گانۀ کوکر) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 53-65]
  • کلادیوس تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • کلیدداران تحلیل انگاره‌های پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]

گ

  • گفتمان فوکویی بررسی تطبیقی دو فیلم اینک آخرالزمان و راننده تاکسی بر اساس مفهوم خشونت در گفتمان فوکویی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 67-81]

م

  • مرثیه سبک و ژانر در سینمای هنری ایران (موردکاوی فیلم‌های خشت و آینه، سیاوش در تخت جمشید، طبیعت بی‌جان و مرثیه) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 83-99]
  • مقاومت سینمای ایرانی به‌مثابه محمل اندیشه‌ورزی سیاسی: مطالعۀ سینمای 1332-1357 [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 51-68]
  • موسیقی بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
  • موسیقی اصیل ایرانی پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 69-88]
  • موقعیت ناشناخته اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • میلان کوندرا تحلیل انگاره‌های پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]

ن

  • نمایشنامه تحلیل انگاره‌های پسااستعماری در نمایشنامۀ کلیدداران اثر میلان کوندرا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 39-53]
  • نوازندگی نی شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]
  • نی شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]
  • نیکولو ماکیاولّی تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • نی‌نوازی شیوۀ نوازندگی استاد حسن کسایی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 101-115]

و

  • ویلیام شکسپیر تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]

ه

  • هرمنوتیک فلسفی پدیدارشناسی بداهه‌پردازی در موسیقی اصیل ایرانی با رویکرد هرمنوتیک فلسفی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 69-88]
  • هملت تأثیر آموزه‌های ماکیاولّی بر شکسپیر در ترسیم شخصیتِ شاه‌تَبارانِ نمایشنامۀ هملت [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 5-21]
  • هنر دورۀ سلجوقی بررسی تصویر ساز عود و نوازندگان روی آثار سفالی و فلزی دورۀ سلجوقی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 117-126]
  • هویت پسامدرن اشتراک و هویت پسامدرن: رویکرد جامعه‌شناسانه به «تئاتر باز » امریکا [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 21-39]
  • هیولاخوانی تحلیل ساختاری فرم‌های پیرنگ نمایشی نمونۀ مطالعاتی؛ هیولاخوانی (نغمه ثمینی) و کبوتری ناگهان (محمدچرمشیر) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 5-20]